تقویم رومیزی

بیشتر بدانیم

چاپ تقویم رومیزی

تقویم رومیزی از گذشته تا اکنون از دو جهت مورد استفاده قرار می گرفت : وسیله ای برای کسب وکارها و شرکت ها که در آن تاریخ جلسات و رویدادهای مهم را بنویسند و یا ابزاری برای تبلیغات شرکت ها به مشتریان خاص خود. با اینکه هرسال می گذرد، تبلیغات به سمت دیجیتال شدن می رود و کمتر از کاغذ استفاده می شود؛ اما تقویم ها یکی از پرکاربردترین ابزارها در برنامه ریزی شرکت ها بوده اند. این مساله در تقویم های رومیزی بیشتر خود را نشان می دهد، برای اینکه همیشه روی میز و قابل دسترس است و هم اینکه می توان روی آن نکاتی را به راحتی یادداشت کرد.
چرا باید تقویم رومیزی داشته باشیم؟
به تقویم رومیزی نباید به چشم یک ابزار ساده نگاه کرد. تقویم رومیزی اگر به درستی طراحی و چاپ شود، بهترین ابزار تبلیغاتی برای خواهد بود. ابزاری که در طول یک سال همیشه همراه و روی میز افراد خواهد بود.
شما تقویم رومیزی را طراحی نمی کنید که مشتریان یا حتی خود شما صرفا تقویمی داشته باشید. هدف شما از طراحی و چاپ تقویم رومیزی علاوه بر داشتن ابزاری برای نت برداری، بررسی روزها و از همه مهم تر برندسازی غیرمستقیم روی مشتریانتان است.
هدف از داشتن و چاپ تقویم رومیزی
• بررسی سریع تاریخ و رویدادها؛
• یادداشت کردن نکات و جلسه ها در روزهای خاص؛
• برندسازی ؛
چه گروهی به چاپ این نوع تقویم نیاز دارند؟
همه به تقویم رومیزی نیاز دارند. فرقی ندارد که چه نوع فعالیتی انجام می دهند؛ از بانوان خانه دار گرفته تا رئیس یک کارخانه بزرگ برای بررسی روزها و برنامه ریزی و هر دلیلی می تواند از تقویم رومیزی استفاده می کند. مساله اینجا است که این دسته افراد خیلی راحت می توانند از لوازم التحریر نزدیک خودشان هم تقویم خریداری کنند. مهم ترین گروهی که بیشتر از همه تقویم رومیزی شکیل و زیبا نیاز دارند، کسب وکارها هستند.
مسلما وقتی شما به دنبال مرکزی برای چاپ تقویم بوده اید، به دنبال یک تقویم تک نبوده اید. بلکه قصد داریم تا به تعداد بالا برای مشتریان خود تقویمی چاپ کنید. حتما هم کسب و کاری دارید. تقویم رومیزی تبلیغاتی بیشتر از همه مناسب کسب وکارها است. تمامی کسب وکارها به ویژه آن هایی که با گروهی بیشتری از مردم سروکار دارند، به این نوع ابزار تبلیغاتی چاپی نیاز دارند. این بازدیدهای مکرر باعث می شود که همیشه اسم برند شما جلوی دیدشان باشد و از این رو یک ابزار برندسازی برای شما خواهد بود.
در واقع تقویم رومیزی یک ابزار برندسازی است. از این رو شرکت ها یا کسب وکارهایی باید تقویم داشته باشند که نیاز دارند تا برندسازی کنند.
طراحی و چاپ تقویم رومیزی کانون تبلیغات شاهین
برای اینکه بتوان به هدف چاپ در این تقویم رسید، تقویم شما باید چندین ویژگی داشته باشد:
• کاغذها جنس محکمی داشته باشد؛
• ساختار اسکلتی محکم و منحصر به فردی داشته باشد؛
• طراحی زیبایی داشته باشد؛
کسب وکاری قرار است که تقویم را به مشتریان خودش هدیه بدهد. هدیه باید زیبا باشد تا در نظر فرد یک کادوی چشمگیری به حساب بیاید. این مجموعه با  سابقه در زمینه طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی می تواند به شما در این زمینه کمک کند. تقویم رومیزی ابزاری است که همیشه جلوی چشم مشتریانتان خواهد بود. برای همین باید دارای طرح های بسیار زیبایی باشد. متخصصین و طراحان کانون تبلیغات شاهین  با بررسی کسب و کار و مشتریان شما، از طرح و جنس هایی استفاده که مناسب کسب وکارتان است.
logo-mobile.png
تیم مدیریت کانون آگهی و تبلیغات شاهین امیدوار است با تغییراتی در روند تغییر
سیاست سایت و تغییر شکل ظاهری سایت رضایت مشتریان را جلب کند.
کانون آگهی و تبلیغات شاهین

اشتراک در خبرنامه

ما این را اسپم نخواهیم کرد!

جستجو